Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Mikor lesz raktáron egy termék, amit meg szeretnék vásárolni?
Állandó termékeink egy részéből nem tartunk folyamatosan raktárkészletet. Amennyiben a kiválasztott termék nincs raktáron, de rendelést adsz le, abban az esetben garantáltan legyártásra kerül a termék és kézbesítjük amint elkészült a teljes rendelés. Ezért javasoljuk, hogy ne várj arra, hogy egy termék raktáron legyen, hanem adj le rá rendelést.
A limitált termékek esetén mindig külön feltüntetjük a rendelési határidőt.
Szeretnék fotót vagy aláírást a TheVR-tól! Lehetséges?
Sajnos nem tudunk egyedi kérésre aláírt terméket vagy fotót küldeni a rendelésedhez.
Van lehetőség személyes átvételre?
Debreceni partnerünk üzletébe is kérheted a rendelésedet, és a neked megfelelő időpontban érte mehetsz személyesen. Ehhez a pénztárban a szállítási módoknál válaszd a személyes átvételt.
E-mailben tájékoztatunk, ha a rendelés elkészült és átvehető!
Díja: 0 Ft.
Az átvétel helye:
Story Shop
4028 Debrecen, Nyíl utca 73-79.
Nyitvatartási idő:
H-P: 8:00 - 16:00
Extra nagy méretű ruhát szeretnék vásárolni, de nem találom a shopban!
A nagy érdeklődésre való tekintettel már minden termékünket a lehető legnagyobb méretekben is feltüntetjük a termékoldalon.
Így, amennyiben nem találsz egy-egy extra méretet, azt valószínűleg nem fogjuk tudni legyártani, de nyugodtan érdeklődj ügyfélszolgálatunkon!
Gyerekméretű terméket szeretnék vásárolni, de nem találok!
Webshopunkban alapvetően felnőtt méretű termékeket árulunk.
A termékek pontos méretét a termékoldalhoz kapcsolt mérettáblázatban tudod átolvasni.
Átvettem a csomagomat, de sajnos nem lett jó a ruha mérete. Lehet cserélni?
A legtöbb ruházati termékünket tudjuk másik méretre cserélni – a feltüntetett kínálatból, vagy elállhatsz a vásárlástól. A csere, elállás részleteiről >>itt<< olvashatsz bővebben!
Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?
Amennyiben így jártál, kérjük vedd fel minél előbb a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársunk készségesen segít megoldani a problémát. A kellemetlenségek elkerülése végett, egyeztetés nélkül kérjük ne küldj vissza nekünk terméket. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az e-mailben mindenképpen tüntesd fel a rendelési azonosítódat, és hogy mi volt az eltérés. Ha másik – esetleg hibás – terméket kaptál, arról megköszönjük, ha csatolsz egy fényképet. Ügyfélszolgálati e-mail címünk: webshop@thevr.hu
Meghatározott időpontra szeretném megkapni a rendelésemet. Tudom ezt valahol jelezni?
Korlátozott kereteken belül figyelembe tudjuk venni a határidőhöz kötött rendeléseket. Amennyiben időponthoz vagy határidőhöz kötött a csomag kiszállítása, kérjük a rendelés leadásakor Megjegyzésben (vagy utólag e-mailben) jelezd ezt nekünk és munkatársaink ennek megfelelően fogják a rendelést kezelni. Amennyiben a határidő nem teljesíthető, úgy időben jelezni fogjuk. Az időpont megjelölése természetesen a megjelölt szállítási (és gyártási) időn belül kell, hogy essen, annál korábban nem tudjuk vállalni.
Arra is lehetőséget tudunk biztosítani, hogy meghatározott munkanapra essen a kiszállítás, ezt hasonlóképpen jelezd nekünk.
Fontos, hogy azt nem tudjuk befolyásolni, hogy az adott napon belül hány órakor érkezzen a csomag, ezt majd a futárral tudod egyeztetni.
Sérült csomagot kaptam, mi ilyenkor a teendő?
Amennyiben már átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, ragaszkodj hozzá, hogy a futár előtt bontsd ki és ellenőrizd a rendelt termékek épségét és hogy hiánytalan-e a csomag. Amennyiben sérült a termék, a futárral jegyzőkönyvet kell íratni és nem is vagy köteles így átvenni a csomagot.
Mindenképpen vedd fel a kapcsolatot velünk e-mailben a webshop@thevr.hu e-mail címen, ha sérült terméket kaptál. A termékről mellékelj fényképet és számolj be részletesen a történtekről. Ezt követően munkatársunk készségesen segít megoldani a problémát.
Hogyan tudom értékelni a termékeket?
A webshopunkban található termék értékelések 100%-a valós, átvett megrendelés után írt vásárlói vélemény.
Amennyiben szeretnéd értékelni a rendelésedet, várd meg a feladás után kb. egy héttel kiküldött e-mailt, amiben minden megvásárolt termékhez találsz egy egyedi linket az értékeléshez.
Az értékelést megírhatod névtelenül is, de ha nem szeretnéd nyílvánosan megosztani a közösséggel, természetesen e-mailben is írhatsz nekünk a tapasztalatodról, élményeidről.
Hogyan tudom megváltoztatni a fiókom jelszavát?
Nem emlékszel a jelszavadra? A Bejelentkezés oldalon kattints az "Elfelejtetted a jelszavad?" lehetőségre, és e-mailben küldünk neked új jelszó megadási lehetőséget.
Ha be tudsz lépni, de szeretnél mégis új jelszót megadni, akkor jelentkezz ki, és a fent leírtak alapján megadhatsz új jelszót.
Adattörlési kérelem
A regisztrált felhasználók, hírlevélre feliratkozottak, és webshop megrendelések általunk tárolt adatairól az Adatvédelmi nyilatkozatban bővebben tájékozódhatsz.
Személyes adataid törlését a webshop@thevr.hu e-mail címen kérheted.